Wybierz markę

4711AC DCAdam LevineAgent ProvocateurAlfred DunhillAngel SchlesserAnimaleAramisArdtecoArtdecoAstorAvril LavigneAzzaroBecker-ManicureBenettonBentleyBetty BoopBeyonceBlaseBoucheronBourjoisBritney SpearsBruno BananiBrutBulgariBurberryCacharelCadillacCafeCalvin KleinCarolina HerreraCartierCeline DionCerrutiChanelChloeChristian AudigierChristian DiorChristina AguileraChristopher ColumbusClarinsCliniqueCotyDavid BeckhamDavidoffDEBORAHDermikaDiane Von FurstenbergDieselDolce & GabbanaDonna KaranDr Irena ErisDSQUARED2DucatiElizabeth ArdenEmanuel UngaroERBE SolingenErmenegildo ZegnaEscadaEstee LauderFCUKFerrariGabriela SabatiniGianfranco FerreGiorgio ArmaniGivenchyGloria VanderbiltGOSHGresGucciGuerlainGuessHalle BerryHugo BossInglotIsaDoraIssey MiyakeJ. Del PozoJaguarJames BondJean Paul GaultierJimmy ChooJoopJovanJuicy CoutureKate MossKenzoKokomoKozłowskiKriziaKylie MinogueLa PerlaLacosteLambrettaLancasterLancomeLanvinLaura BiagiottiLe JardinLolita LempickaLornamead GmbHLumeneMake up FactoryMalu WilzMarc JacobsMasaki MatsushimaMatisMaurer & WirtzMax FactorMaybellineMayfairMexxMiss SportyMninistry of SoundMont BlancMoschinoMuelhensNaomi CampbellNarciso RodriguezNina RicciPaco RabannePaloma PicassoParfums Bleu LimitedParis HiltonPaul SmithPfeilring SolingenPierre CardinPradaPrism ParfumsPumaPupaRalph LaurenRevlonRimmelRoberto CavalliS.T. DupontSally HansenSalvador DaliSalvatore FerragamoSarah Jessica ParkerSlava ZaitsevSolingenSolingen PfeilringThierry MuglerThree SwordsThree Swords SolingenTom TailorTonino LamborghiniTrussardiUngaroValentinoVersaceVery ValentinoVictoria SecretVictoria's SecretViktor RolfYardleyYves Saint Laurent

Przydatne Informacje

Gwarancja i Reklamacje

 

Gwarancja

1. Produkty oferowane przez sklep PerfumyExpress są fabrycznie nowe i są objęte gwarancją producenta.

2. Sklep PerfumyExpress odpowiada wobec Kupującego będącego Konsumentem za niezgodność towaru z umową sprzedaży w zakresie określonym przez przepisy ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).



Reklamacje

1. W sklepie internetowym PerfumyExpress.pl Klient ma takie samo prawo do reklamacji zakupionego towaru jak w sklepie tradycyjnym. Każda reklamacja zostanie jak najszybciej rozpatrzona, a o jej przebiegu będziemy informować na bieżąco.

Prosimy o uwagę podczas odbierania przesyłki. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania przesyłki nie należy jej przyjmować, natomiast w obecności doręczyciela sporządzić protokół szkody. Drodzy Klienci prosimy pamiętać o tym, że po uiszczeniu opłaty macie Państwo prawo do sprawdzenia zawartości paczki w obecności doręczyciela.

 W przypadku stwierdzenia uszkodzenia produktu w trakcie użytkowania należy zgłosić reklamację i odesłać do nas produkt, najlepiej razem z otrzymanym dokumentem sprzedaży.

 

2. Zgłoszenie reklamacji przez Konsumenta może nastąpić w formie dowolnej (np. telefonicznie, faksem, w tradycyjnej formie pisemnej, pocztą elektroniczną). Składając reklamację prosimy o podanie: krótkiego uzasadnienia reklamacji oraz informacji, które umożliwią nam identyfikację zamówienia: imię nazwisko, numer zamówienia. Prosimy o podanie aktualnego numeru telefonu i/lub adresu email, tak byśmy mogli na bieżąco informować Państwa o przebiegu reklamacji.

Zachęcamy do skorzystania z formularza dostępnego w dziale reklamacji. Dostęp do działu reklamacji uzyskasz po zalogowaniu się na stronie sklepu, w zakładce "Moje konto".

 

Bezpiecznie zapakowany towar należy wysłać na adres:

 

"ZIP WIECZOREK Sp. z o.o."

Spółka Komandytowa

ul. Fabryczna 15/4

20-301 Lublin

PERFUMYEXPRESS.PL

 

3. Klient ponosi koszty odesłania reklamowanego lub zwracanego towaru. Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem. Natomiast natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji sklep zwraca koszty związane z odesłaniem towaru.

 4. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym towarem.

 5. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), sklep PerfumyExpress.pl zwróci Klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

 

6. Zmiana szaty graficznej opakowania nie stanowi podstawy do reklamacji. Producenci często wprowadzają opakowania ozdobne dla edycji specjalnych np. świątecznych, czy walentynkowych. Produkt w takim opakowaniu pozostaje ten sam i posiada ten sam kod EAN (kod kreskowy). Sklep PerfumyExpress.pl nie ponosi odpowiedzialności za dokonaną przez producenta zmianę szaty graficznej opakowania.

 

7. W przypadku, gdy Klient sklepu będzie chciał wdać się w spór z naszą firmą w związku z obsługą reklamacji towaru ma możliwość skorzystania z pozasądowych metod rozstrzygania sporów. Wszelkie spory wynikające z umowy sprzedaży mogą być rozwiązywane w trybie mediacji przez mediatorów Centrum Mediacji Sądu Arbitrażowego przy Krajowej Izbie Gospodarczej w Warszawie, stosownie do regulaminu tego Sądu, obowiązującego w dniu skierowania wniosku o mediację.



 



Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij