REGULAMIN

Właścicielem sklepu internetowego PerfumyExpress, działającego pod adresem www.perfumyexpress.pl, jest:

 

"ZIP WIECZOREK Spółka z Ograniczoną

Odpowiedzialnością" Spółka Komandytowa

 

ul. Biskupińska 59
20-830 Lublin  

NIP: 9462540735
REGON: 060308725

 

Firma wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Lublinie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000289341

 

 

1. Przyjmowanie i realizacja zamówień.

 

1. Sklep internetowy PerfumyExpress, zwany dalej sklepem, prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet. Informacje na temat swojej oferty zamieszcza na stronie www.perfumyexpress.pl

 

2. Zamówienia od Klientów są przyjmowane przez strony PerfumyExpress.pl. Przy czym po złożeniu zamówienia Klient dostaje e-mailem wiadomość, że zamówienie dotarło do sklepu. Zamówienia przyjmowane są również telefonicznie i faxem.

 

3. Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje, na wskazany adres e-mail wiadomości o kolejnych etapach jego realizacji. Dodatkowo może się zdarzyć, że zadzwonimy do Państwa ustalając szczegóły realizacji zamówienia.

 

4. Przyjęcie zamówienia do realizacji:

4.1. w przypadku zamówienia składanego po raz pierwszy, płatnego przy odbiorze realizacja rozpoczyna się po tym, jak do sklepu dotrze od Klienta e-mail potwierdzający złożenie zamówienia. Klient jest o tym informowany na stronie kończącej składanie zamówienia.

4.2. w przypadku zamówień płatnych kartą płatniczą - realizacja zamówienia rozpoczyna się w chwili autoryzacji transakcji.

4.3. w przypadku zamówień płatnych przelewem bankowym - realizacja zamówienia rozpoczyna się po zaksięgowaniu wpłaty na koncie sklepu.

4.4. zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców sklepu. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany mailem lub telefonicznie, o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja lub anulowanie całości zamówienia).

4.5. W uzasadnionych przypadkach sklep zastrzega sobie możliwość jednostronnego anulowania zamówienia, o czym Klient zostanie poinformowany osobnym e-mailem.

 

5. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów.

 

6. Realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży.

 

7. Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon lub faktura VAT. Dokumenty te wystawiane są w chwili, gdy wszystkie towary wybrane do zamówienia są skompletowane i gotowe do wysyłki.

 

8. Klient może wprowadzać zmiany w zamówieniu do momentu wystawienia faktury lub paragonu. Klient może wycofać złożone zamówienie w całości do momentu jego wysłania. Wprowadzanie powyższych zmian możliwe jest poprzez kontakt telefoniczny ze sklepem.

 

9. Czas realizacji zamówienia.

9.1. Sklep PerfumyExpress.pl realizuje wszystkie potwierdzone i opłacone zamówienia, złożone w dni robocze, do piątku do godziny 12, w ciągu 48 godzin. Zamówienia złożone w dni świąteczne są realizowane w najbliższy dzień roboczy

9.2. Termin otrzymania przesyłki = czas realizacji + przewidywany czas dostawy.

9.3. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru lub opóźnienie w dostawie spowodowane błędnym lub niedokładnym adresem podanym przez Klienta.

9.4. W przypadku odbiorów osobistych zamówione produkty powinny być odebrane w ciągu dwóch tygodni po zmianie statusu na "Gotowe do odbioru". Po upływie tego czasu obsługa sklepu ma prawo anulować zamówienie.

 

2. Płatności.

 

Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:

1. przelewem na numer konta bankowego: 11 1140 1094 0000 5492 0000 1009,

2. płatność w systemie Alior Bank S.A. (Płacę z Alior Bankiem), Bank Millenium, Bank Pekao S.A. (Pekao24Przelew), Citibank Handlowy S.A. (Płacę z Citi Handlowy), Inteligo (Płacę z Inteligo), Invest-bank S.A., mBank (mTransfer), Multibank (MultiTransfer), Nordea Bank Polska S.A. (Płać z Nordea), PKO Bank Polski S.A. (iPKO).

3. kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu PayU.

4. przy odbiorze, płatność odbiera listonosz lub kurier.

5. Płatności online są obsługiwane przez spółkę PayLane sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Norwida 4, kod pocztowy: 80-280, KRS: 0000227278. Spółkę IAI Sp. z o.o., jako Płatności IAI Pay, z siedzibą w Szczecinie przy al. Piastów 30, kod pocztowy: 71-064, KRS: 0000751279. Spółkę PayU S.A., z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Grunwaldzkiej 186, kod pocztowy: 60-166, KRS: 0000274399.

 

Płatności kartą lub przelewem należy dokonać w ciągu trzech dni od czasu złożenia zamówienia. Przy braku wpłaty do klienta wysyłany jest email z przypomnieniem o oczekującej wpłacie. W przypadku braku odpowiedzi lub wpłaty w terminie 2 dni od wysłania emaila z przypomnieniem, przypomnienie wysyłane jest ponownie.

 

Jeżeli zamówienie, w którym klient zadeklarował przedpłatę nie zostanie opłacone w ciągu 10 dni od daty złożenia zamówienia, zostanie ono automatycznie anulowane.

 

3. Dostawa

 

1. Dostawa Towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej i odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.

 

2. Dostawa zamówionych Towarów odbywa się w wybrany przez Klienta i określony w zamówieniu sposób: Pocztą Polską (usługa Pocztex Kurier 48), przesyłką kurierską DPD, przesyłką kurierską Paczka w Ruchu. Możliwy jest również odbiór osobisty, we wskazanym w zamówieniu sklepie stacjonarnym PerfumyExpress.

 

3. Koszty dostawy zostaną doliczone do ceny produktów o czym Klient jest informowany podczas składania zamówienia. Aktualna tabela zawierająca informacje o kosztach dostawy dostępna jest na stronach pomocy w sekcji "DOSTAWA".

 

 

4. Ceny.

 

1. Wszystkie ceny towarów prezentowanych na stronach sklepu PerfumyExpress.pl podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.

 

2. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia.

 

3. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.

 

4. Ceny widoczne na stronach sklepu obowiązują tylko w przypadku złożenia zamówienia w sklepie internetowym PerfumyExpress.pl

 

5. Przedstawione w serwisie dane produktów mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego.

 

5. Przetwarzanie danych osobowych. 

1. Administratorem danych osobowych jest Sprzedawca, którego dane rejestrowe i kontaktowe preambuła do Regulaminu.

 

 

2. Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako RODO) i innymi powszechnie obwiązującymi przepisami.

 

3. Dane pozyskane przez Administratora w trakcie składania zamówienia i zawarcia umowy sprzedaży przetwarzane są w związku z (cele przetwarzania): (a) koniecznością realizacji umów zawartych przez Państwa z Administratorem, jak również podjętymi działaniami przed zawarciem powołanych umów na Państwa żądanie (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO), (b) koniecznością wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c) RODO).

 

4. W przypadku rozpoczęcia subskrypcji newslettera dane osobowe przetwarzane są na podstawie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych w związku z wysyłaniem informacji handlowej w postaci newslettera (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO).

 

 

5. Dane osobowe Kupującego mogą być przetwarzane w związku z prawnie uzasadnionym interesem Administratora w celu zabezpieczenia i dochodzenia roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).

 

 

6. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, niemniej wymagane do złożenia zamówienia, zawarcia umowy sprzedaży i jej prawidłowej realizacji.

 

 

7. Klient może wyrazić zgodę na przekazanie jego danych osobowych serwisowi opineo.pl (Opineo.pl Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (50-381), ul. Curie-Skłodowskiej 12, KRS: 0000357466) oraz serwisowi ceneo.pl (Ceneo Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu (60-166), ul. Grunwaldzka 182, NIP: 779-24-20-393), w celu umożliwienia wyrażenia opinii na temat działania Sklepu i jakości obsługi.

 

8. Dane osobowe Kupującego mogą być przekazane, w zależności od wybranego sposobu dostawy zamówienia i sposobu zapłaty, wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora w celu realizacji dostawy, a także podmiotowi obsługującemu płatności elektroniczne lub płatności kartą płatniczą, podmiotom świadczącym usługi hostingowe i podmiotom z branży informatycznej utrzymującym sklep internetowy.

 

9. Dane osobowe są przechowywane przez okres niezbędny do: (1) zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń wynikających z umowy, (2) posprzedażowej obsługi Kupującego (rozpatrywanie reklamacji), (3) wywiązania się z obowiązku prawnego nałożonego na Administratora (wynikającego np. z przepisów o rachunkowości i przepisów podatkowych). Dane osobowe przetwarzane do celów marketingowych i innych celów niż wymienione powyżej przetwarzane będą do chwili cofnięcia uprzednio wyrażonej zgody na ich przetwarzanie w tym celu lub do chwili wniesienia sprzeciwu.

 

10. W przypadku, gdyby Administrator planował dalej przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane, przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje o tym innym celu oraz udzieli wszelkich innych stosownych informacji.

 

11. Kupującemu przysługuje prawo do żądania od Administratora danych osobowych dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo do ich przeniesienia. Kupującemu przysługuje także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.

 

 6. Karty Stałego Klienta i Kody Rabatowe.

 

1. Kartę Stałego Klienta sklepu PerfumyExress.pl otrzymują tylko klienci zarejestrowani w sklepie, którzy zrealizowali przynajmniej jedno zamówienie.

 

2. Karta upoważnia do otrzymania rabatu w sklepach PerfumyExpress przy jednorazowym zakupie na kwotę:

                           w przedziale 100 -150 PLN – 2% rabatu

                           w przedziale 150-250 PLN – 3% rabatu

                           w przedziale 250 – 350 PLN – 4% rabatu

                           w przedziale 350 - 600 PLN – 5% rabatu

                           w przedziale 600 – 750 PLN – 6% rabatu

                           w przedziale 750 - 1000 PLN – 7% rabatu

                           powyżej 1000 PLN – 8% rabatu

 

3. Karta wydawana jest tylko przy zakupie i upoważnia do otrzymania rabatu przy kolejnych zakupach.

 

4. Karta ważna jest 12 miesięcy od czasu wydania. Każdy zakup przedłuża ważność karty o 6 miesięcy.

 

5. Kod Rabatowy - hasło, które umożliwia klientowi uzyskanie dodatkowych rabatów, powinno być wpisane w stosownym polu przed, lub w trakcie składania zamówienia.

 

6. Klient zostanie wcześniej poinformowany o wysokości przyznanego rabatu oraz o treści Kodu Rabatowego.

 

7. Rabaty Karty Stałego Klienta oraz Kodu Rabatowego nie sumują się.

 

8. Przyznane rabaty nie mogą obniżyć ceny produktu poniżej tzw. Ceny Minimalnej.

 

 

7Wszystkie produkty sprzedawane w sklepie PerfumyExpress są wolne od wad w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta, o ile na stronie towaru nie zaznaczono inaczej. W przypadku istnienia wady, informacja o niej znajduje się w opisie towaru i/lub w nazwie (np.: produkt bez opakowania, dezodorant lekko wgnieciony, itp.).

 

8. Gwarancja

 

1. Produkty oferowane przez sklep PerfumyExpress są fabrycznie nowe i są objęte gwarancją producenta.

 

2. Sklep PerfumyExpress odpowiada wobec Kupującego będącego Konsumentem za niezgodność towaru z umową sprzedaży w zakresie określonym przez przepisy ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).

 

9. Reklamacje

 

1. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia produktu w trakcie użytkowania należy zgłosić reklamację i odesłać produkt, najlepiej razem z otrzymanym dokumentem sprzedaży.

 

2. Zgłoszenie reklamacji przez Konsumenta może nastąpić w formie dowolnej (np. telefonicznie, faksem, w tradycyjnej formie pisemnej, pocztą elektroniczną).

Można również skorzystać z formularza dostępnego w dziale reklamacji. Dział reklamacji dostępny jest na stronie sklepu, po zalogowaniu, w zakładce "Moje konto".

 

Bezpiecznie zapakowany towar należy wysłać na adres:

 

"ZIP WIECZOREK Sp. z o.o."

Spółka Komandytowa

ul. Biskupińska 59

20-830 Lublin

PERFUMYEXPRESS.PL

 

3. Klient ponosi koszty odesłania reklamowanego lub zwracanego towaru. Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem. Natomiast natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji sklep zwraca koszty związane z odesłaniem towaru.

 

4. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym towarem.

 

5. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), sklep PerfumyExpress.pl zwróci Klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

 

6. Zmiana szaty graficznej opakowania nie stanowi podstawy do reklamacji. Producenci często wprowadzają opakowania ozdobne dla edycji specjalnych np. świątecznych, czy walentynkowych. Produkt w takim opakowaniu pozostaje ten sam i posiada ten sam kod EAN (kod kreskowy). Sklep PerfumyExpress.pl nie ponosi odpowiedzialności za dokonaną przez producenta zmianę szaty graficznej opakowania.

 

10. Odstąpienie od umowy i zwrot towaru.

 

1. Zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku Kupujący będący Konsumentem może odstąpić bez podania przyczyny od umowy zawartej na odległość ze Sprzedawcą w ciągu 14 dni od dnia otrzymania towaru. Odstąpienie możliwe jest tylko wtedy, gdy towar znajduje się w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.

 

2. Klient wykorzystuje swoje prawo do odstąpienia od umowy wysyłając oświadczenie w formie pisemnej w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówionego towaru.

 

Oświadczenie może być wysłane na adres:

 

"ZIP WIECZOREK Sp.z o.o. " Spółka Komandytowa

ul. Biskupińska 59

20-830 Lublin

 

Lub na email:

sklep@perfumyexpress.pl

 

3. Klient ma obowiązek zwrotu towaru w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia od umowy.

 

4. Sklep zwraca pieniądze w terminie 14 dni od daty otrzymania zwracanego produktu , w zależności od wyboru Konsumenta przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Konsumenta, bądź przekazem pocztowym na adres podany w zamówieniu.

 

5. Koszty odesłania towaru przez Konsumenta nie są zwracane. Zwrotu towaru klient dokonuje na koszt własny.

 

6. Zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje klientowi w przypadku, gdy przedmiotem umowy sprzedaży jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

 

7. Zwracany towar należy bezpiecznie zapakować, dołączyć fakturę lub paragon i odesłać na adres sklepu PerfumyExpress:

 

"ZIP WIECZOREK Sp.z o.o. " Spółka Komandytowa

ul. Biskupińska 59

20-830 Lublin

 

11. Postanowienia końcowe.

 

1. Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a "ZIP WIECZOREK Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością" Spółka Komandytowa. Utrwalenie postanowień zawieranej umowy następuje przez wydrukowanie i przekazanie klientowi wraz z przesyłką paragonu lub faktury VAT.

 

2. Nazwy firm i linii zapachowych oraz znaki towarów zostały użyte wyłącznie w celu prezentacji produktu.

 

3. Wszystkie zdjęcia produktów widoczne w sklepie są własnością właściciela sklepu PerfumyExpress.pl to jest firmy: ZIP WIECZOREK Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością" Spółka Komandytowa, z siedzibą w Lublinie przy ulicy  Biskupińska 59. Zabrania się rozpowszechniania prezentowanych zdjęć w dokumentach drukowanych oraz elektronicznych, ich powielania oraz kopiowania bez wcześniejszej zgody właściciela.

 

4. Ceny w sklepie internetowym PerfumyExpress.pl oraz w punktach sprzedaży detalicznej PerfumyExpress mogą różnić się od siebie.

 

5. W przypadku, gdy Klient sklepu będzie chciał wdać się w spór z naszą firmą w związku z obsługą reklamacji towaru ma możliwość skorzystania z pozasądowych metod rozstrzygania sporów. Wszelkie spory wynikające z umowy sprzedaży mogą być rozwiązywane w trybie mediacji przez mediatorów Centrum Mediacji Sądu Arbitrażowego przy Krajowej Izbie Gospodarczej w Warszawie, stosownie do regulaminu tego Sądu, obowiązującego w dniu skierowania wniosku o mediację.

 

6. Spory wynikające z umów zawartych zgodnie z niniejszym Regulaminem z Klientem nie będącym konsumentem rozstrzyga sąd powszechny właściwy dla siedziby Sprzedającego.

 

7. Klient będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Kupującego będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (www.uokik.gov.pl). Pozasądowe rozstrzyganie sporów przez internet pomiędzy konsumentami a przedsiębiorcami umożliwia europejska platforma ODR dostępna pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

 

8. Sklep zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego regulaminu. Zmiany regulaminu wchodzą w życie po upływie 14 dni od ich opublikowania. Do zamówień złożonych przed wejściem zmiany w życie zastosowanie mają zapisy poprzedniego regulaminu.

 

9. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz przepisy Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu Cywilnego i przepisy Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.

 

Regulamin z dnia: 25.05.2018

 

Zaufane Opinie IdoSell
4.84 / 5.00 618 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-03-02
Sprawnie.
2024-02-26
Błyskawiczna dostawa. Pełen profesjonalizm.

Dbamy o Twoją prywatność

Sklep korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zamknij
pixel