Jak złożyć zamówienie

 

Istnieją dwie możliwości składania zamówień w sklepie PerfumyExpress.pl

 

1. Przez stronę www sklepu.


W tym celu wpisz nazwę, lub część nazwy, interesującego Cię produktu w polu wyszukiwarki i kliknij przycisk "Szukaj". Możesz też skorzystać z filtrów widocznych po lewej stronie (np. zapachy damskie, zapachy męskie, itd), następnie marka (np. Chanel, Versace, itp.). Lub najpierw wybrać markę produktu, a następnie kategorię i linię. Po wybraniu interesującego Cię produktu należy umieścić go w koszyku.

 

Jeśli na naszych stronach nie możesz znaleźć interesującego Cię produktu skontaktuj się z nami Dołożymy wszelkich starań by jak najszybciej udzielić odpowiedzi na temat możliwości realizacji Twojego zamówienia.

 

Składając zamówienie przez sklep internetowy interesujące Cię produkty musisz umieścić w koszyku. W tym celu należy kliknąć ikonkę "Dodaj do koszyka", którą znajdziesz przy opisie każdego produktu. Umieszczenie produktu w koszyku nie oznacza jeszcze jego zakupu i nie pociąga za sobą żadnych konsekwencji finansowych. Aktualna łączna wartość produktów w Twoim koszyku pokazywana jest zawsze w prawym górnym rogu strony.

 

Możesz swobodnie dodawać lub usuwać produkty z koszyka, a także zmieniać ilość sztuk. W tym celu należy wejść do koszyka klikając na jego ikonkę w prawym górnym rogu strony, lub klikając widoczny niżej napis "Zawartość koszyka". Ilość sztuk towaru zmieniasz wpisując inną ich liczbę w odpowiednie okienko, a następnie klikając "Zmień". By usunąć dany produkt należy zmienić ilość sztuk na "0" i kliknąć "Zmień".

 

Gdy w koszyku znajdują się już wszystkie wybrane przez Ciebie produkty w ilościach, które chcesz zakupić kliknij przycisk "Złóż zamówienie". Jeżeli jesteś nowym klientem naszego sklepu system poprosi Cię o podanie danych, które są niezbędne do realizacji zamówienia. Jeśli robiłaś już u nas zakupy zostaniesz poproszona o zalogowanie.

 

System sklepu PerfumyExpresss.pl będzie towarzyszył Ci na wszystkich etapach składania zamówienia podpowiadając na bieżąco kiedy i jak wybrać środek transportu, formę płatności oraz ostatecznie potwierdzić złożenie zamówienia.

 

Po złożeniu zamówienia na podany przez Ciebie adres e-mail zostanie wysłany list z prośbą o jego potwierdzenie. W tym celu należy kliknąć na podany w e-mailu link. Jeżeli zamówienie nie zostanie potwierdzone w ciągu 48 godzin nie będzie zrealizowane. Potwierdzanie zamówienia nie jest wymagane jeżeli wybrano płatność przelewem lub kartą i otrzymaliśmy płatność.

 

2. Telefonicznie lub faxem


Zamówienia telefoniczne przyjmujemy pod numerem 081 745 07 61  w godzinach 9:00 - 16:00 w dni robocze. Można też złożyć zamówienie faxem, nr tel: 081 745 07 60. Należy podać nazwę produktu, objętość, ilość , cenę, dane zamawiającego (firma/nazwisko i imię, ulica, nr domu i mieszkania, miasto, kod pocztowy, telefon, adres e-mail) oraz adres dostawy jeżeli jest inny niż adres zamawiającego.

 

Zaufane Opinie IdoSell
4.84 / 5.00 622 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-04-18
Wszystko w porządku, towar zgodny z zamówieniem, plus gratis .
2024-03-04
Sprawnie wykonana usługa

Dbamy o Twoją prywatność

Sklep korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zamknij
pixel