Regulamin

  1. Właścicielem sklepu internetowego Perfumyexpress, działającego pod adresem perfumyexpress.pl, jest:

    "ZIP WIECZOREK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ
    DPOWIEDZIALNOŚCIĄ"SPÓŁKA KOMANDYTOWA
    ul. BISKUPIŃSKA 59
    20-830 LUBLIN

    NIP: 9462540735
    KRS: 0000289341
    REGON: 060308725

     

    1. Przyjmowanie i realizacja zamówień.

    1. Sklep internetowy Perfumyexpress, zwany dalej Sklepem, prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet. Informacje na temat swojej oferty Sklep zamieszcza na stronie perfumyexpress.pl

    2. Zamówienia od Klientów są przyjmowane przez strony perfumyexpress.pl. Przy czym po złożeniu zamówienia Klient dostaje e-mailem wiadomość, że zamówienie dotarło do Sklepu. Zamówienia przyjmowane są również telefonicznie i faxem.

    3. Przyjęcie zamówienia do realizacji:

    1.  
      1.  
        1. w przypadku zamówienia składanego po raz pierwszy, płatnego przy odbiorze lub przelewem -realizacja rozpoczyna się po tym, jak do Sklepu dotrze od Klienta e-mail potwierdzający złożenie zamówienia. Klient jest o tym informowany na stronie kończącej składanie zamówienia.

        2. w przypadku zamówień płatnych kartą kredytową - realizacja zamówienia rozpoczyna się w chwili autoryzacji karty.

        3. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców Sklepu. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja lub anulowanie całości zamówienia).

           

      4. W przypadku, gdy towar jest niedostępny Sklep zastrzega sobie możliwość jednostronnego anulowania zamówienia, o czym Klient zostanie poinformowany osobnym e-mailem.

      5. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów. Realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży.

      6. Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon lub faktura VAT. Dokumenty te wystawiane są w chwili, gdy wszystkie towary wybrane do zamówienia są skompletowane i gotowe do wysyłki.

      7. Klient może wprowadzać zmiany w zamówieniu do momentu wystawienia faktury lub paragonu. Klient może wycofać złożone zamówienie w całości do momentu jego wysłania. Wprowadzanie powyższych zmian możliwe jest poprzez kontakt telefoniczny ze Sklepem.

    1.  
      1. Przy każdym towarze podany jest czas realizacji zamówienia. Jest to czas, który upływa od przyjęcia zamówienia do realizacji do chwili wysłania zamówionych towarów ze Sklepu, przy czym uwzględniane są tu tylko dni robocze. Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu całości, tzn. po upływie czasu najdłuższego z podanych.

      2. Termin otrzymania przesyłki = czas realizacji + przewidywany czas dostawy.

        Czas dostawy zależy od wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia.

      3. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru lub opóźnienie w dostawie spowodowane błędnym lub niedokładnym adresem podanym przez Klienta.

    2. 8. Czas realizacji zamówienia

    Dostawa

     

    2. Formy płatności.

    Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:

    1. płatność przy odbiorze: należność pobiera listonosz lub kurier,

    2. kartą kredytową: należność pobierana jest w chwili wystawienia faktury lub paragonu.

    3. przelewem bankowym na konto sklepu.

    Płatność

     

     

    3. Ceny.

      1. Wszystkie ceny towarów prezentowanych na stronach sklepu perfumyexpress.pl podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.

      2. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia.

      3. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty Sklepu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach Sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.

      4. Koszty dostawy zostaną doliczone do ceny produktów o czym Klient jest informowany podczas składania zamówienia. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez Klienta i określony w zamówieniu sposób. Aktualna tabela zawierająca informacje o kosztach dostawy dostępna jest na stronach pomocy w sekcji "dostawa" .

     

    4. Ochrona danych osobowych

     

    1. Sklep perfumyexpress.pl. zobowiązuje się do ochrony danych osobowych klientów zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. "O ochronie danych osobowych". Zgodnie z powyższą ustawą klienci mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania do celów związanych z realizacją zamówienia. Sklep perfumyexpress.pl nigdy NIE udostępniał i NIE będzie w przyszłości udostępniać danych osobowych swoich klientów do celów INNYCH niż związane z realizacją zamówienia.

    2. Składając zamówienie w Sklepie Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie Perfumyexpress oraz na ich przetwarzanie dla celów realizacji umowy. Podanie danych osobowych przez Klienta oraz zgoda na ich przetwarzanie są niezbędne do zrealizowania zamówienia przez Sklep. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych.

     

    5. Reklamacje

    1. Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w Sklepie w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze:

      1.  
        1. wad fabrycznych,

        2. uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie transportu,

        3. niezgodności towaru z towarem zawartym w zamówieniu.

    W takim przypadku Klient powinien odesłać towar wraz z paragonem lub fakturą, na adres sklepu:

    "ZIP WIECZOREK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ

    DPOWIEDZIALNOŚCIĄ"SPÓŁKA KOMANDYTOWA
    ul. BISKUPIŃSKA 59
    20-830 LUBLIN

      2. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

      3. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Sklep przesyłki z reklamowanym towarem.

      4. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne w Sklepie towary do wyboru.

      5. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego Sklep zwraca natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.

      6. Nie stanowią podstawy reklamacji różnice w wyglądzie towarów dostarczonych z zamówionymi, oglądanymi na stronie www Sklepu, które to różnice mogą wynikać z innych ustawień (parametrów) monitora Klienta.

     

    6. Zwrot towaru.

     

    1. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie praw konsumentów” Klient może zrezygnować z towaru kupionego w Sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony. Produkty muszą być zwracane w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu (nieusunięta folia, niezniszczone pudełko). Produkty kosmetyczne nie mogą nosić innych śladów używania.

    2. Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymaną wraz z nim fakturą lub paragonem.

    3. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 5 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta lub przekazem pocztowym pod adresem wskazanym w zamówieniu. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.

     

    7. Postanowienia końcowe.

     

    1. Złożenie zamówienia oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

    2. Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a "ZIP WIECZOREK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ DPOWIEDZIALNOŚCIĄ" SPÓŁKA KOMANDYTOWA. Utrwalenie postanowień zawieranej umowy następuje przez wydrukowanie i przekazanie klientowi wraz z przesyłką paragonu lub faktury VAT.

    3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz przepisy Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego i przepisy Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.

    4. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia umieszczenia w sklepie internetowym pod adresem www.perfumyexpress.pl.

    5. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Wszelkie zmiany Regulaminu obowiązują od daty opublikowania ich na stronie www.perfumyexpress.pl

     

Zaufane Opinie IdoSell
4.84 / 5.00 618 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-03-04
Sprawnie wykonana usługa
2024-01-28
Dlaczego mogę kupić tylko jedną sztukę?

Dbamy o Twoją prywatność

Sklep korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zamknij
pixel